Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Ενα καταπληκτικό βίντεο από Πυροσβέστες της Δυτικής Μακεδονίας για όλους τους Πυροσβέστες !!!

"Όταν καλούμε Θεέ μου στο καθήκον,oπουδήποτε και αν μαίνονται οι φλόγες, δώσε μου δύναμη να σώζω ζωές.
Βοήθησε με να αγκαλιάσω ένα παιδί πριν να είναι αργά ή να σώσω ένα ηλικιωμένο από την φρίκη της
μοίρας του.
Κάνε με ικανό να είμαι σε εγρήγορση για να ακούω και την παραμικρή φωνούλα και πάντα γρήγορα και αποτελεσματικά να σβήνω την φωτιά.
Θέλω να εκπληρώνω την αποστολή μου και πάντα να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για να προσέχω τον γείτονά μου και να προστατεύω την περιουσία του.
Και αν κατά το θέλημά Σου πρέπει να χάσω την ζωή μου, ευλόγησε με το προστατευτικό Σου χέρι τα παιδιά και την οικογένειά μου."

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ,
γι αυτό,
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ, ΠΑΝΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ!!!
www.bloko.gr

Υ.Γ. Πολύ καλή και σεμνή δουλειά από τους συναδέλφους.Καλή Χρονιά και Καλή Δύναμη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: